onsdag 11 augusti 2010

Sista dagen i morgon

Här nere i Ljungby går allt fin fint. I morgon är dock sista dagen, åker med buss härifrån vid 19.00 och sen blir det tåg hem till Norrköping från Alvesta. Ska vara hemma 22.22 så hoppas att allt går som det ska.

Idag har jag bl.a. varit i Helsingborg och jag har fått beundra Skånes fina landskap. På ett ställe som vi var på hade de böcker som man kunde låna. En av dessa böcker var om Krakel Spektakel. När jag väntade så tittade jag i den och fick se att det i boken faktiskt står negerbollar, vilket jag tyckte var lite kul då det hyschas så mycket om detta ord idag.




För övrigt blir det att bara ta det lugnt ikväll. Blir att lägga sig skapligt då dagen i morgon blir lång. //Erika

3 kommentarer:

  1. och stackars emil åker på stryk titt som tätt,nåt vi inte gärna göra idag heller;)
    tiderna förändras som tur är...
    //din rabiata kusin.

    SvaraRadera
  2. Fast tyvärr finns det fortfarande kvar lika dumma ungar som Karlsson på taken :)

    SvaraRadera
  3. för å inte tala om lotta på bråkmakargatan...ryser..
    //samma kusin

    SvaraRadera