måndag 30 augusti 2010

Färdig!

Nu är jag klar, och mycket nöjd med mig själv! Nu kan jag börja tänka på mina små projekt som jag har framför mig. Blir faktiskt en jädrans skillnad att arbeta i en miljö med ordning och reda.




Nästa projekt får bli gå-ner-i-vikt-och-komma-igång-med-träningen. Ska fundera ut hur jag ska göra, vilka mål och delmål jag ska ha samt vilka mätmetoder. Funderar på att nästan helt skita i att väga mig, bara typ en gång i månaden och sen mäta istället. På nått vis känns måttbandet mer pålitligt än vågen. Önska mig lycka till! //Erika

2 kommentarer:

  1. Jag tror som du, mer på måttband än på vågen. :)

    SvaraRadera
  2. Ja så länge man mäter från samma ställe hela tiden så borde det ju ge en bra bild av verkligheten. Våran våg är helmupp, man väger olika beroende på vart i badrummet man har placerat sig när man ska väga sig.

    SvaraRadera