fredag 3 september 2010

Ansiktsblindhet?

Jag vet inte varför men jag har svårt att hålla isär Bruce Willis och Kevin Costner. När jag tänker på en film så har jag svårt att se framför mig vem av dem det är som är med i filmen. Det måste vara något med deras utseende som är lite lika, vilket gör att jag inte kan se ansiktet framför mig klart och tydligt.



Idag har det inte hänt så mycket. Har tvättat och sett alla tre filmer i Twilight serien. De var helt okej. Blev dock lite avbrott då och då när jag var tvungen att kolla till tvätten osv. Nått jag dock funderar på är om det kommer en fjärde film? Har ingen koll på hur många böcker det finns.
Hoppas att ni får en trevlig fredag med tillhörande fredagsmys. //Erika

2 kommentarer:

  1. alla tre filmer... de va inte illa när de bara är två som har kommit ut ;) ja undrar om ni ägnat er åt olagligheter :P ja har ju inte sett trean än ens, fan du hann före ;) de är fyra böcker så bli ju minst en film till kanske två har de ryktats om, eventuellt delar de sista boken till två precis som med harry potter.
    hoppas din lördag va bra :) pusss <3

    SvaraRadera
  2. Aha! Bra att någon är insatt :) Trean var bra, men som vanligt när sånna här filmer slutar känner man "Men nej, hur går det nu då??" Du blir nog inte besviken :)

    Puss å kram!

    SvaraRadera