lördag 4 september 2010

Lugn lördag

Nu har jag gjort V75 och hoppas på att hästarna springer som jag vill idag! Det var dock svårt denna gång tycker jag. De lopp där de mest streckade hästarna var med i fanns det andra hästar som jag också ville ha med, vilket gjorde att jag fick spika i de lopp som jag inte har en aning om knappt vad det är för hästar som är med. Så detta kan bli intressant.

Ska strax göra iordning mig och gå iväg och hämta ett paket. Mina gardiner har kommit så ska eventuellt hänga upp dem sen också. Vet dock inte om de kanske är liiite för långa. Fast är de bara lite för långa så går det ju ändå.

Anders är på jobbet nu. Han har jour så han skulle fixa ett jobb som reservdelarna har kommit till nu. Sen skulle han även fixa lite med sin bil, vilket är välbehövligt. Han ska köpa ny bil och vi håller tummarna för att den bil han vill ha finns kvar tills nästa torsdag då han skulle ringa ägaren. Vad är det för bil då kanske ni undrar, ja fråga inte mig! Är ganska dålig på bilar och då Anders har velat ett tag kommer jag inte ihåg vilket märke han slutligen bestämde sig för. Hur som helst blir det nog ett bra val.

Nej nu ska jag göra iordning mig. Ha en bra lördag! //Erika

4 kommentarer:

  1. En SAAB av något slag är det han tittat på. Ha en bra lördag själv. Kram

    SvaraRadera
  2. Blir kul när jag köpt bilen och vi ska åka o tex handla, kul om du märker att vi har en ny bil då du sätter dig i den:) Jag märkte ju gardinerna du hade bytt, de trodde du inte va:) hihi....

    SvaraRadera
  3. Säger som jag brukar, din mupp! ;) puss!

    SvaraRadera