söndag 12 september 2010

Sms

Hittade en rolig sida där folk kan skicka in historier om sms som har kommit fel. Här är tre exempel:

Till: Surflärare Emanuel
Sms: Vill bara säga att du är fin. Ska vi göra något senare ikväll? /Erik
Svar: Okej? Tack men nej tack. Jag har tjej och ska träffa henne ikväll.

Förklaring: Sms:et var tänk att landa hos min flickvän och inte hos Emanuel. Han trodde ju garanterat att jag var homosexuell.


Till: Chefen
Sms: Köp toapapper det är slut och jag kommer liksom inte här i från :) puss
Svar: Hahahahaha

Förklaring: Jag satt på toaletten och skulle skicka till min man som var på affären men av någon märklig anledning skickade jag till min chef. /Lajla


Till: Ett gammal ex
Sms: Du vet väl att idag är det dags för ultraljud för våran lilla bebis, ses vi utanför?
Svar: VAD SA DU NU?

Förklaring: Haha, gud så roligt det blev. Helt sjukt att han trodde att jag hade skickat rätt. Detta var en kille som jag dejtade för ca 3 år sedan. Killar har verkligen ingen koll på hur länge en bebis ligger i magen. Stackars kille. Mitt meddelande skulle så klart till min sambo.


Gå in på www.felsms.com om du vill läsa fler. //Erika

2 kommentarer: