måndag 20 september 2010

Årets val över

Då var valet över, i alla fall så gott som får man väl säga. Resultatet lär inte bli så annorlunda. Jag tänker inte säga vad jag röstade på eller om jag ens röstade. Jag tänker inte heller kommentera valet något vidare. Tyvärr är det så att i politiken råder det lite fotbollsmoral. Alltså, man kan bli bedömd utefter vilket parti man har röstat på (vilket lag man håller på). Då mitt jobb innebär att folk anställer mig p.g.a. vem jag är och min kompetens innebär detta ett en sak som vilket parti man röstar på (eller om man inte har röstat alls) kan göra att min kompetens förbises. Samma situation gäller alltså oavsett vilket parti jag röstar på.

Men en sak kan jag säga att jag finner ändå dagens valresultat väldigt intressant och det ska bli spännande att se vad som händer. Får hålla tummarna för att den bästa lösningen nås. Sen får var och en stå för vilken lösning som för dem anses vara bäst.

Nu säger jag godnatt! Ska ha telefonmöte i morgon klockan 08:00 med min uppdragsgivare. Håll tummarna! //Erika

5 kommentarer:

  1. håller alla tår å tummar jag kan..de kommer gå super bra för dig! God natt och sov gott..lycka till i morgon...
    kramiz Sara

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi får hoppas på det bästa :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hur gick de???
    KRamiz sara

    SvaraRadera
  4. hoppas verkligen du röstade erika, de är inte bara en rättighet utan en skyldighet tycker ja... fast ja förstår att du inte tar upp de här :P vi får ta den diskutionen nästa gång vi ses ;) hoppas mötet gick bra :)!! pusss

    SvaraRadera
  5. Jo jag ska höra av mig igen denna vecka. Vi pratade lite om hur framtida fortsättning skulle kunna bli. Så jag kan anta att vi bestämmer mer exakt om vad som ska göras och när det ska göras vid nästa telefonmöte.

    Kram på er.

    SvaraRadera