fredag 10 september 2010

Statusuppdatering

Det blev visst inget inlägg igår. I och för sig hände det inte så mycket heller. Då vi flera förmiddagar i rad har varit iväg och kollat på bil passade vi på att bara ta det lugnt på förmiddagen igår innan Anders åkte iväg till jobbet. På eftermiddagen sen städade jag lite då familjen kommer hit och käkar middag i morgon. Då hunderna också kommer med behövs en grundlig dammsugning innan. Men de har en förmåga att hitta det lilla lilla man har missat, för att sedan provsmaka det också. Kent ska hjälpa oss med våra datorer i morgon. Min gamla laptop la bara av och är nu stendöd. Skulle kunna tro att det beror på överhettning. Men det vore kul om man på något sätt skulle kunna rädda lite av innehållet.

Idag planerar vi att dra ner till stan en sväng. Där ska vi förtidsrösta, kolla på böcker och kanske också käka lite lunch. Annars har vi inga direkta planer. Du kanske förresten undrar hur det går med det där arbetsmiljöuppdraget som jag gör för ett företag. Jag undrar också. Det är snart 2 veckor sedan jag lämnade rapporten men de har inte hört av sig än. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men jag vill inte tjata en massa på dem. Då blir jag ju som en jobbig försäljare och den stämpeln vill jag inte ha. Nej nog med drabbel. Ska försöka skriva något tänkvärt senare idag. Ha det bra tills dess! //Erika

2 kommentarer:

  1. ska ni inte se travet live när de är jackpot o allt :P puss o trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Nej vi avnjuter den med middag med familjen här hemma och ATG live. Ingen trängsel och ingen risk för att bli blöt av eventuellt regn ;)

    SvaraRadera