torsdag 23 september 2010

Har varit lite dålig på att uppdatera här märker jag. Har från måndag (eller var det sen söndag?) varit i Mantorp fram tills nu. Vad har jag gjort där då? Jo, jag målat och slipat plank åt mamma och pappa. Har också masserat lite. När det går lite trögt på jobbfronten gällande jobb som hälsoutvecklare får man hitta jobb på annat håll. Börjar bli riktigt bra på att måla och slipa om jag får säga det själv. På tal om att jobba som hälsoutvecklare så ska jag prata med min uppdragsgivare vecka 40-41 igen skulle jag tro. Tills dess får jag lite tid till att pyssla med ett av de framtida hälsoprojekten. Kanske ska pyssla lite med det senare sen. Det är superkul!

Anledningen till att jag åkte hem idag är för att i morgon åker jag, Anders och hans mamma (svärmor) upp till Dalarna för att hälsa på hans mormor som har/ska fylla år. Tror hon fyller/fyllde 90 år och om till och med inte mer! Hur som helst så kommer vi hem på söndag igen. Ska bli trevligt med en liten tripp.


Just nu sitter jag och avnjuter lite kaffe. Ska tvätta lite sen så att man inte åker till Dalarna och ser ut som en lortgris. Inget bra första intryck då jag inte har träffat Anders mormor och de andra släktingarna förut.


Ha en fortsatt trevlig dag! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar