måndag 27 september 2010

Bilder på bilen

Resan hem igår gick bra. Förutom att svärmors katt kräktes, igen. Det "ironiska" var att det var på samma väg som katten kräktes när vi åkte upp. Denna väg var lite svängig så att säga så jag vet inte om det beror på det. Som tur var satt katten i en bur så det kom inget på sätet i alla fall.

Bilen gick i alla fall bra och nu vet vi att längre turer frungerar finnemang! Här kommer lite bilder på bilen som jag lovade förut.






Dagens planer är att städa iordning lite och sen pyssla med en av mina hälsoidéer. Ha en bra dag! //Erika

3 kommentarer:

  1. Känner du att du har lite å göra kan du komma till mig i Mjölby...känner som att timmarna inte räcker till riktigt..men men de hinns nog de som ska hinnas med...ett tredje var på köksväggen får de bli å sen ommaskering så jag kan måla den sista köksväggen som ska vara olivblad medans de andra väggarna i köket är oliv....de ska vara klart innan fre så de hinnar jag..sen ska bara hallen, toan å allt löst i köket tömas..så känner du dig göraslös är du välkommen ;)

    Låper som ni hade de toppen i Dalarna, fin bil men du vet väl om att man inte ska äga en saab (Sälj Aset Annars Byt) hihihhi ;)

    Kramiz kompis
    Sara

    SvaraRadera
  2. Låter som att du har fullt upp! Du kommer att vara jäkligt nöjd med dig själv när det är klart sen! :)

    Haha ja man brukar ju säga så. Nä men bilen är bra och den har bl.a. AC och skärtvärme. En lyx som inte fanns i golfen :P

    Slit inte ut dig nu! Kram

    SvaraRadera
  3. Piss tråkigt krånglande svennis bil. Bästa bilar i Sverige kommer från Japan!

    SvaraRadera